تماس با دفتر فروش

آدرس پستی دفتر فروش

تهران، بهارستان، سعدی جنوبی، خوانساری، مجتمع تجاری سعدی

آدرس پستی کارخانه

شهرک صنعتی پرند، بلوار فناوری، خیابان گلزار، خیابان گل آذین، شرکت پولادین پارت

برای ما پیام ارسال کنید

به کمک فرم زیر می توانید برای ما پیام ارسال کنید.

    سوالات متداول

    در زیر شاهد سوالاتی هستید که شاید برای شما هم پیش آمده باشد و به دنبال پاسخ آن باشید!

    در انتخاب گیربکس چه فاکتورهایی را باید بدانیم؟

    آگاهی از توان مورد نیاز و دور خروجی گیربکس الزامی است. همچنین گشتاور خروجی و دور خروجی نیز به انتخاب گیربکس کمک می‌کند.

    بهتر است چه مدل گیربکسی انتخاب کنیم؟

    معمولاً نمی‌توان برای یک کاربرد فقط یک مدل گیربکس انتخاب کرد. اما در گیربکس‌های YILMAZ، گیربکس‌های سری “ V “ در جرثقیل (بالابری)، مدل‌های HTE، DRE، KRE جهت کاربرد اکسترودر، و مدل NRB در همزن مخازن استفاده خاص دارند. اما در کاربردهای عام صنعتی، عواملی مانند حالت نصب و فضای در دسترس می‌تواند تعیین کننده باشد. جهت انتخاب گیربکس متناسب با کاربردهای عام و خاص مشاوره با پرسنل آگاه شرکت توصیه می‌شود.

    چرا حالت نصب موتور گیربکس مهم است؟

    زیرا حالت نصب بر سطح روغن داخل گیربکس تاثیر مستقیم دارد. در برخی از حالات نصب به تجهیزاتی اضافی مانند مخزن انبساط، پمپ،..... جهت روغنکاری دنده‌ها و بیرینگ‌ها نیاز است.

    انتخاب روغن گیربکس مناسب چقدر اهمیت دارد؟

    برای دستیابی به عملکرد بهینه گیربکس، در نظر گرفتن دمای محیط و شرایط کاری ماشین و در نتیجه انتخاب روغن مناسب بسیار مهم است. به یاد داشته باشید روغن‌های مختلف را مخلوط و استفاده نکنید.

    زمان مناسب تعویض روغن گیربکس پیشنهادی چقدر است؟

    دمای کاری نرمال گیربکس‌ها 70 درجه سلسیوس است. با در نظر گرفتن این دمای پایه، زمان تعویض روغن‌های مینرال (Mineral) حدود 10,000 ساعت کاری و برای روغن‌های سینتتیک-شیمیایی (Synthetic PAO) حدود 25,000 ساعت کاری است. تقریبا به ازای افزایش دمای 10 تا 15  درجه‌ای فاصله زمانی تعویض روغن نصف می‌شود.

    آیا موتورگیربکس‌های ایلماز (YILMAZ) ترمزدار وارد می‌شود؟

    گیربکس‌های موجود شده در انبار تهران (شامل موتور گیربکس‌های شفت مستقیم MR، شفت مستقیم فلنجدار NR، گیربکس کرانول پینیون KR، و شفت موازی DR) ترمز دار نیستند. البته در صورت نیاز مشتری ترمز فابریک بر روی موتور قابل نصب است. توجه نمایید گیربکس‌های آویز راهبر جرثقیل به صورت ترمزدار موجود شده‌اند.

    موارد استفاده موتورگیربکس نود درجه (Helica-Bevel: K series) چیست؟

    موتور گیربکس نود درجه موجود شده در شرکت صنعت فن آور تهران با خروجی سوراخ دار (هالو - Hollow) است. در این دسته از گیربکس ها به دلیل تعامد شفت موتور و شفت خروجی در نصب فضای کمتری را اشغال می‌کنند. موارد استفاده موتور گیربکس نود درجه عبارت است از:

    • میکسرها
    • نوار نقاله‌ها
    • راهبر جرتقیل
    • آسیاب‌ها
    • ماشین آلات صنایع غذایی